Oikeus jyvät aamiainen voi olla merkittävä vaikutus verensokerin asetuksen aterioiden jälkeen, sillä tiettyjen viljatuotteiden ehkä sulattaa hiilihydraatteja ja matala glykeeminen indeksi (GI) mukaan väitöskirjan siitä Lundin yliopistossa.
Väitöskirja osoitti, että ihmiset, jotka yleensä ovat matala GI breakfast keskittyä helpommin aikana muun aamulla, ja se voi vähentää niiden riskiä kärsivät lihavuuteen, sydän-tai myöhään diabetes. Kuorimaton tuotteiden matala GI voi myös parantaa lyhyen aikavälin muistia ja henkistä tarkkaavaisuuden.
Oikea määrä sulattaa hiilihydraatteja sekä koko-jyvien matala GI voi pitää verensokeria alhaisella tasolla lähes kymmenen tuntia, mukaan Anne Nilsson, kirjoittanut väitöskirjan.
Aikaisemmat tutkimukset osoittivat, että tietyt jyvien sulava hiilihydraattien voi olla hyödylliseksi vaikutus metabolisen oireyhtymän, edellyttäen, että myös vakava riski sydän-ja verisuonisairaudet, diabetes, korkea verenpaine, korkea verensokeri, ja vatsan rasvaa.
Yhteys verensokeri ja henkistä näöntarkkuus oli myös tutkitaan Nilsson. Saanutta breakfasts on matala ja korkea GI, ja esiintyi henkinen tarkkaavaisuuden testien jälkeen. Ryhmä, joka oli matala GI aamiainen keskittyy paremmin ja oli parempi lyhyen aikavälin muistia verrattuna muihin ryhmään. Tulokset osoittavat myös, että ihmiset, jotka ovat vaihtelua niiden verensokeritaso voi myös olla pienempi kognitiivisiin kykyihin, sanoi Nilsson.
(c) Hankkeen Painonpudotus 2008. Kaikki oikeudet pidätetään.
Alla on lueteltu lisää artikkeleita, jotka liittyvät edellä artikkelin "kolesteroli" artikkelin luokkaan.
Kiinnostuneet edellä artikkelissa "Control verensokeri Oikealta jyviin kiinnostaa myös aiheeseen liittyviä artikkeleita alla:
On olemassa kahdenlaisia veren kolesteroli: Low-lipoproteiinien (LDL) ja High-lipoproteiinien (HDL). LDLs on huono, koska he ovat niistä vastuussa tallettamista kilpi valtimoiden seinämiin. Talletus plaketin vähentää halkaisija valtimoon ja siten rajoittaa veren virtaamista läpi. Siksi se voi lisätä sydänsairauksien riskiä. HDLs ovat hyviä, koska ne poistetaan kolesterolin verisuonia seinät ja kuljettaa sen takaisin maksaan kulkeutuvan. Siksi HDLs veressä voi vähentää sydänsairauksien riskiä.
Korkea kolesteroli on hyvin yleinen diagnoosi lääkärit nykyään käsiteltäessä potilailla. Kolesteroli on todettu lisäävän sydänsairauksien. Mutta mikä on Kolesteroli ollenkaan? Kolesteroli on aine, jota ihmisen maksan. Laitos tuottaa Kolesteroli rakentaa happoja, jotka auttavat ruoansulatusta rasvaa, että syömme kanssa aterioita.
Statiineja tiedetään tällä hetkellä olevan kaikkein tehokkaita lääkkeitä ja alentaa korkeaa veren kolesterolia. Kuitenkin tämä tulee hintaa. Käyttö statiinien voidaan liittää statiinin haittavaikutuksia, kuten lihasten vaurioita, maksavauriot ja vatsaoireita. Määrin vahinkoa, on kuitenkin yleensä lieviä ja ohimeneviä keskeyttämällä huumeita.
Kolesterolia alentavat elintarvikkeet ovat elintarvikkeita, jotka ovat alhaiset ruokavalion kolesterolin, mutta myös vähän tyydyttyneitä rasvoja. Tyydyttynyttä rasvaa on keskeinen, koska se vaikuttaa kolesterolin tasoa huomattavasti enemmän kuin ravinnon kolesterolia. Tyydyttyneitä rasvoja voi tuottaa jopa 4 kertaa enemmän kolesterolia veressä kuin ravinnon kolesterolia.
Oletko kärsivät korkean kolesterolin tasoa? Lisäksi asianmukainen lääkitys, ruokavalio on myös tärkeä rooli alentaa korkeaa kolesterolia. Heti korkeat kolesteroliarvot löytyy joku ilman sydänsairauksia, niiden pitäisi alkaa dieetti suosittelee American Heart Association, jossa todetaan henkilön pitäisi kuluttaa vähemmän kuin 300 milligrammaa ravinnon kolesterolin päivässä. Niiden pitäisi myös rajoittaa tyydyttyneiden rasvojen 10 prosenttia tai vähemmän koko kalorit ja normaali rasvan 30 prosenttia tai vähemmän koko kaloreita.
Korkea kolesteroli taso on ollut yhteydessä useita sairauksia. On monia tekijöitä, jotka vaikuttavat kolesteroli-tasoa. Näkyvin niistä on sen jälkeen ruokavalio, joka sisältää paljon tyydyttyneitä rasvoja. Pitkäaikainen rasvaa elintarvikkeiden puute harjoitukset, tupakointi ja juominen voi edistää epäterveellistä kasvu LDL (paha kolesteroli).
Epäterveellisten elintapojen, lihavuus, sopimaton ruokavalio ja ruokailu ovat tärkeimmät tekijät vastaavat korkeat kolesteroliarvot. On pääasiassa kahdenlaisia kolesteroli - LDL (paha kolesteroli) ja HDL (hyvä kolesteroli). Kun on liikaa LDL on ihmisen veren, sen tulee rakentaa ja sisäseinät hänen valtimoiden, joka voi lopulta aiheuttaa suojaa verisuonia ja siten aiheuttaa ateroskleroosin. Ottaa huomioon, kun on olemassa suuri määrä HDL läsnä, se itse asiassa tuki estää sydänkohtauksia, mutta kun taso HDL on alhainen, se voi asettaa henkilön riski kokea sydänkohtaukseen.